Каталог товарів
Меню

Як ростуть бренди. Шарп Б.

0 відгуків

410 грн.
Немає в наявності
Доставка. Самовивіз з поштових відділень Нова Пошта та Укр Пошта або доставка кур'єром на адресу

Оплата. Оплата під час отримання товару, Google Pay, Безготівковий для юридичних та фізичних осіб, Apple Pay, Передплата на картку продавця, Оплата карткою Visa/MasterCard

Гарантія. 12 місяців
Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Опис
Наукові висновки про те, чому люди купують і як ростуть бренди, засновані на десятирічних дослідженнях поведінки реальних покупців. Маркетинг - діяльність творча, в чомусь схожа з архітектурою: фахівці в розробці будівель створюють шедеври на зразок Тадж-Махала або будівлі Сіднейської опери, але політ їхньої творчої думки обмежений жорсткими рамками фізичних законів. Архітектори повинні проектувати споруди, що не розваляться під дією власної ваги або від легкого вітерця; вони не можуть дозволити собі знехтувати законом всесвітнього тяжіння або сподіватися на те, що спланована ними будівля буде під силу законам фізики. Маркетологи, навіть з числа визнаних авторитетів, люблять говорити, що в сфері їхньої діяльності не може бути ніяких законів. Дослідження ж показали, що подібне твердження - не що інше, як дурниця. Це безпідставна омана заважає академічним дослідникам виявляти закономірності в купівельному поводженні і в результатах впливу маркетингу. До того ж завдяки цій ідеї маркетологи задовольняються планами роботи типу «і так зійде». Уявіть тільки, що було б, якби архітектори взялися проектувати за таким же принципом («А давайте будувати з цукрової вати!» або «А що якщо додати ще 68 поверхів?»). Байрон Шарп і його колеги проаналізували результати багаторічних досліджень, вивели ряд законів і проілюстрували їх прикладами з практики різних компаній.
Характеристики
Язык рос
Автор Шарп Байрон
Обложка Твердая
Кол-во страниц 272
Відгуки покупців
Написати відгук
Ваша оцінка