Каталог товарів
Меню
  • Приліпи! Ефективність ідей: чому одні досягають успіху, а інші зазнають невдач. Хіз Ч., Хіз Д.

Приліпи! Ефективність ідей: чому одні досягають успіху, а інші зазнають невдач. Хіз Ч., Хіз Д.

0 відгуків

336 грн.
Немає в наявності
Доставка. Самовивіз з поштових відділень Нова Пошта та Укр Пошта або доставка кур'єром на адресу

Оплата. Оплата під час отримання товару, Google Pay, Безготівковий для юридичних та фізичних осіб, Apple Pay, Передплата на картку продавця, Оплата карткою Visa/MasterCard

Гарантія. 12 місяців
Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Опис
Що підтримує поширення теорій змов, численних міських легенд та міфів? Чому деякі досить безглузді ідеї продовжують існувати, тим часом як безліч хороших задумів приречені на зникнення? У своєму провокаційному та пізнавальному дослідженні брати Хізи з’ясовують, що ж робить ідеї «липкими» і яка формула сприяє їхній успішності. Чи можна, вирахувавши формулу їхнього успіху, створити власну успішну ідею? Історії талановитої вчительки початкової школи, нобелівського лауреата та творців найуспішнішої комерційної реклами навчать, як створювати ефективні ідеї для успішного політичного, комерційного, освітнього чи волонтерського проекту. Ідеї, які сприймуть і запам’ятають надовго! Що підтримує поширення теорій змов, численних міських легенд та міфів? Чому деякі досить безглузді ідеї продовжують існувати, тим часом як безліч хороших задумів приречені на зникнення? У своєму провокаційному та пізнавальному дослідженні брати Хізи з’ясовують, що ж робить ідеї «липкими» і яка формула сприяє їхній успішності. Чи можна, вирахувавши формулу їхнього успіху, створити власну успішну ідею? Історії талановитої вчительки початкової школи, нобелівського лауреата та творців найуспішнішої комерційної реклами навчать, як створювати ефективні ідеї для успішного політичного, комерційного, освітнього чи волонтерського проекту. Ідеї, які сприймуть і запам’ятають надовго!
Характеристики
Язык українська
Автор Хіз Чіп, Хіз Ден
Обложка Мягкая
Кол-во страниц 320
Відгуки покупців
Написати відгук
Ваша оцінка