Каталог товарів
Меню
  • Управління клієнтською базою. Як налаштувати роботу клієнтського відділу та отримати максимальний результат.

Управління клієнтською базою. Як налаштувати роботу клієнтського відділу та отримати максимальний результат.

0 відгуків

630 грн.
Немає в наявності
Доставка. Самовивіз з поштових відділень Нова Пошта та Укр Пошта або доставка кур'єром на адресу

Оплата. Оплата під час отримання товару, Google Pay, Безготівковий для юридичних та фізичних осіб, Apple Pay, Передплата на картку продавця, Оплата карткою Visa/MasterCard

Гарантія. 12 місяців
Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Опис
У більшості компаній робота відділів продажу сфокусована на залучення нових клієнтів. При цьому 80% прибутку приносять постійні клієнти, які вже знайдені, яких потрібно утримувати та розвивати. Автори пропонують відпрацьовану систему з методик та інструментів управління клієнтською базою, яка допоможе збільшити прибуток та знизити ризики втрати клієнтів. Олександр Єрохін та Андрій Клімов розповідають: – навіщо реалізовувати стратегії розвитку, утримання та економії сил під час роботи з постійними клієнтами; – які звіти з продажу потрібні підвищення ефективності клієнтських відділів продажів; - Як сформувати систему матеріальної мотивації клієнтського менеджера; - чому активний менеджер не може працювати з постійними клієнтами та навпаки; – що включає реактивація постійних клієнтів з конверсією від 60%. Олександр Єрохін – бізнес-експерт, підприємець, тренер, автор, керуючий партнер консалтингової компанії Salecraft. Досвід побудови відділів продажів у 47 галузях та 134 нішах ринку. Понад 24 роки практики в управлінні продажами. Андрій Клімов – понад 20 років досвіду в управлінні повним комплексом маркетингу, керівництві відділами продажів, створення дилерських та філіальних мереж, консалтингу.
Характеристики
Язык Русский
Автор Олександр Єрохін, Андрій Клімов
Обложка Твердая
Кол-во страниц 364
Відгуки покупців
Написати відгук
Ваша оцінка