Каталог товарів
Меню
  • Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Бергер Дж.

Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Бергер Дж.

0 відгуків

420 грн.
Немає в наявності
Доставка. Самовивіз з поштових відділень Нова Пошта та Укр Пошта або доставка кур'єром на адресу

Оплата. Оплата під час отримання товару, Google Pay, Безготівковий для юридичних та фізичних осіб, Apple Pay, Передплата на картку продавця, Оплата карткою Visa/MasterCard

Гарантія. 12 місяців
Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Опис
Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару? І в результаті досліджень найрізноманітніших рекламних кампаній науковці були здивовані: гучна антинаркотична кампанія лише збільшила споживання наркотиків Дебютна книжка молодого науковця, що досліджував складний соціальний феномен популярності, теж здобула немалу популярність: у 2013 році посіла друге місце у рейтингу бізнес-книг amazon.com. «Заразливий» став бестселером і за версією New York Times і Wall Street Journal. Книжка перекладена 25 мовами.
Характеристики
Язык українська
Автор Джона Берґер
Обложка Твердая
Кол-во страниц 200
Відгуки покупців
Написати відгук
Ваша оцінка