Каталог товарів
Меню
  • Інтернет-маркетинг по науці. Заррелла Д.

Інтернет-маркетинг по науці. Заррелла Д.

0 відгуків

326 грн.
Немає в наявності
Доставка. Самовивіз з поштових відділень Нова Пошта та Укр Пошта або доставка кур'єром на адресу

Оплата. Оплата під час отримання товару, Google Pay, Безготівковий для юридичних та фізичних осіб, Apple Pay, Передплата на картку продавця, Оплата карткою Visa/MasterCard

Гарантія. 12 місяців
Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Опис
Напевно, одна з найчесніших книг з маркетингу, що просто вражаюче! «Інтернет-маркетинг по науці. Що, де і коли робити для отримання максимального ефекту »- матеріал, багато в чому визначає суть Ваших дій в поле World Wide Web. Автор, за допомогою спеціального програмного забезпечення, проаналізував середу найбільших соціальних мереж, а також поведінку користувачів в залежності від часу, частоти, емоційної забарвленості контенту. З точки зору ефективності для продажу та просування перевірив безліч найрізноманітніших гіпотез. Короткі результати своєї роботи Ден Зарелла виклав в цій книзі. Вже у вступі він говорить про те, що спілкування, розмови в соцмережах не приваблюють клієнтів, нейтральний тон постів гірше негативного, «Антиконкурентна момент» - час зниженої активності в соцмережах можна ефективно використовувати, а «комплексна релевантність» - відмінний спосіб привернути клієнтів з різними інтересами. У своїх дослідженнях Ден також врахував ментальна відмінність користувачів різних соціалок, наприклад рунета і англомовних профілів. У кожному разі він розповідає про застосовуваний методі, яким програмним забезпеченням користувався - в т.ч. безкоштовним, і пропонує читачам експериментувати і перевіряти свої ідеї самостійно. При цьому Зарелла використовує знання з області математики, соціальної психології, меметики та інших наук і пояснює, що і чому ще важливіше, яким чином слід адаптувати для досягнення максимальних результатів свої стратегії інтернет-маркетингу: ведення блогу, присутність в соцмережах, поштовий маркетинг і вебінари . Книга, купити яку в Києві можна на сайті Якабу, буде корисна всім, хто веде свою діяльність в площині продажів і реклами в мережі Інтернет.
Характеристики
Обложка Увага! Зовнішній вигляд обкладинки може відрізнятися від заявленої на сайті!
Кол-во страниц 192
Переплет М“яка
Відгуки покупців
Написати відгук
Ваша оцінка