Каталог товарів
Меню
  • Нейрокетингу. Як проникнути в мозок покупця. Льюїс Д.

Нейрокетингу. Як проникнути в мозок покупця. Льюїс Д.

0 відгуків

410 грн.
Немає в наявності
Доставка. Самовивіз з поштових відділень Нова Пошта та Укр Пошта або доставка кур'єром на адресу

Оплата. Оплата під час отримання товару, Google Pay, Безготівковий для юридичних та фізичних осіб, Apple Pay, Передплата на картку продавця, Оплата карткою Visa/MasterCard

Гарантія. 12 місяців
Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Опис
Книга розповість, що і як змушує нас купувати більше, навіть якщо ми цього не хочемо. З лабораторій наука прийшла в супермаркет по сусідству з вами — і серйозно впливає на вас. У разі серйозної конкуренції компанії використовують науку про мозку, щоб аналізувати те, як ми робимо покупки і які приховані чинники спонукають нас купувати. Засновник нейромаркетингу Девід Льюїс розкриває технології та методи, які стимулюють нас і змушують купувати більше – навіть якщо ми не усвідомлюємо їхнього впливу. У ході своїх досліджень автор ставив такі цікаві питання: Як певний шрифт в описі супу робить його смак кращим? Чому деякі торговці активно пропонують своїм покупцям торгуватися? Як різноманітні інструменти та методи впливають на споживчу поведінку і що з цим робити маркетеру чи продавцю?
Характеристики
Язык Русский
Обложка Увага! Зовнішній вигляд обкладинки може відрізнятися від заявленої на сайті!
Кол-во страниц 336
Відгуки покупців
Написати відгук
Ваша оцінка