Каталог товарів
Меню
  • Код переконання. Як нейромаркетінг підвищує продажі. Морен К.

Код переконання. Як нейромаркетінг підвищує продажі. Морен К.

0 відгуків

590 грн.
Немає в наявності
Доставка. Самовивіз з поштових відділень Нова Пошта та Укр Пошта або доставка кур'єром на адресу

Оплата. Оплата під час отримання товару, Google Pay, Безготівковий для юридичних та фізичних осіб, Apple Pay, Передплата на картку продавця, Оплата карткою Visa/MasterCard

Гарантія. 12 місяців
Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Опис
Захопити увагу. Залучити. Переконати. - Три головні завдання, які вирішує кожен маркетолог. Чи намагаєтеся бути переконливим, але людей ваші тексти не чіпляє? Не секрет, що покупці приймають рішення ірраціонально, придумуючи розумні причини для відмови заднім числом, тому традиційні моделі переконання і не працюють. На допомогу маркетологам і продавцям приходить нейромаркетінг, спрямований на первинний мозок - найдавнішу структуру, яка відповідає за миттєві і неусвідомлені реакції. Спираючись на останні наукові дані, Крістофер Морен і Патрік Ренвуазе пропонують модель, яка допоможе створити ефективну рекламу, що продають презентації і збільшити конверсію сайту. Нейромаркетинг - наука переконувати кого завгодно, де завгодно і коли завгодно. У книзі вас чекають: 6 переконливих стимулів, які звертаються безпосередньо до первинного мозку; 4 кроки для переконання будь-якого опонента; більше 30 робочих кейсів
Характеристики
Язык рос
Обложка Увага! Зовнішній вигляд обкладинки може відрізнятися від заявленої на сайті
Кол-во страниц 384
Переплет Тверда
Відгуки покупців
Написати відгук
Ваша оцінка