Каталог товарів
Меню
  • Межі та притулку. Метафора психологічної безпеки. Мухаматуліна. Кац Г.

Межі та притулку. Метафора психологічної безпеки. Мухаматуліна. Кац Г.

0 відгуків

1 260 грн.
Немає в наявності
Доставка. Самовивіз з поштових відділень Нова Пошта та Укр Пошта або доставка кур'єром на адресу

Оплата. Оплата під час отримання товару, Google Pay, Безготівковий для юридичних та фізичних осіб, Apple Pay, Передплата на картку продавця, Оплата карткою Visa/MasterCard

Гарантія. 12 місяців
Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Опис
Карти в цій колоді образно виражають і межі-лінії, і почуття безпеки, що захищається цими кордонами. Саме тому колода має подвійну назву - “Кордони та Притулки“. За цим стоять два психологи, що цікавлять питання: 1.Як ми захищаємось? (Які межі встановлюємо у різних життєвих ситуаціях, при взаємодії з різними людьми? Як обмежуємо свою територію?) 2. Що ми захищаємо? (Куди ми тікаємо? Де почуваємося захищеними? Яка ця територія?) Психологам-практикам доводиться стикатися з межею дуже часто. Дитячі психологи хочуть зрозуміти, які межі встановлюють їхні маленькі клієнти батьки. Шкільні психологи свідчать, що учень повинен навчитися приймати авторитет і правила дорослого світу, але водночас і формувати межі власного Я, захищаючи свій особистісний і фізичний простір. До психотерапевтів часто звертаються люди, які не відчувають себе в безпеці, страждають через порушення кордонів. Словом, ця тема актуальна для будь-яких психологів - з яким би віком і в якій концепції вони не працювали. У цій колоді, порівняно з попередніми, є дві нововведення: для зручності використання карток (наприклад, для протоколювання сесії або просто для розуміння, чи всі картки на місці, і якщо якісь загубилися, то які саме) всі карти цієї колоди пронумеровані. Ми наполягаємо на тому, що цифра на картинці не має жодного відношення до зображення і не несе абсолютно ніякого сенсу, крім технічного. отношения к изображению и не несет решительно никакого смысла, кроме технического.
Характеристики
Язык Русский
Відгуки покупців
Написати відгук
Ваша оцінка